Agnieszka Wietrzyńska

a.wietrzynska@klinikadilige.pl

Godziny przyjęć

O mnie

Fizjoterapeuta (Pomorski Uniwersytet Medyczny), trener personalny, szkoleniowiec Profi Fitness School. Aktualnie w trakcie szkolenia w zawodzie refleksologa.

Specjalizuje się w fizjoterapii dolegliwości bólowych różnego pochodzenia. W swojej pracy zajmuje się zarówno Pacjentami w stanach ostrych, jak i z przewlekłymi dolegliwościami. Skupia się na znalezieniu przyczyny problemu Pacjenta i poprowadzeniu indywidualnie dobranej, celowanej terapii obejmującej również edukację. W tym celu używa różnych narzędzi: terapii manualnej tkanek miękkich, treningu medycznego, nauki poprawnych wzorców ruchowych, suchej igłoterapii, kinesiotapingu i refleksologii. Dużą wagę przywiązuje do wpływu stresu i emocji w generowaniu dolegliwości bólowych. Stawia na samodzielność, dlatego Pacjent zawsze otrzymuje po wizycie zalecenia mające przyspieszyć proces rehabilitacji. Jej filozofię pracy można zawrzeć  w zdaniu:

„Terapeuta ma za zadanie naprawić to, co jest do naprawienia, nauczyć Pacjenta jaka jest przyczyna jego dolegliwości i wyposażyć w niezbędne narzędzia, aby  Pacjent mógł czynnie uczestniczyć w procesie zdrowienia.”

W wolnych chwilach prowadzi bloga: www.bezkontuzji.com , biega i trenuje z kettlebells.

Ukończone ważniejsze szkolenia:

- Terapia Manualna Holistyczna dr Rakowskiego

- Terapia zaburzeń czynności systemu żuchwowo- gnykowo- czaszkowego (dr Rakowski)

- FDM – manipulacja dystorsji powięziowych

- Dry Needling- sucha igłoterapia

- Integracja Strukturalna

- Trener Personalny (akredytacja REPS)

- Terapia punktów spustowych

- Masaż tkanek głębokich

- Refleksologia 2 stopień (Polski Instytut Refleksologii)

- Flossing w treningu i terapii

- Trening funkcjonalny (Profi Fitness School)